У п’ятницю в Києві відбулася третя щорічна конференція, присвячена партнерському маркетингу Admitad Expert. Традиційно конференція була розділена на два потоки: e-commerce і фінанси. До вашої уваги представляємо тези з окремих доповідей. Олег Гороховський (MONOBank) навчив, як розв’язувати конфлікти з користувачами: «Якщо ціна врегулювання проблеми нижче вартості його (клієнта) залучення – потрібно вирішувати її на користь клієнта, не вникаючи в деталі». А ше співзасновник MONOBank розповів, як правильно мотивувати команду:
«1 $ тому, хто придумав
10 $ тому, хто зробив
100 $ тому, хто продав
1000 $ тому, хто зібрав команду»
Також рамках конференції співзасновник Monobank поділився цифрами – скільки інноваційний банк витрачає на CPA:
- Потенціал ринку – 5 млн + клієнтів (користувачі “Приват24”)
- Витрати на CPA – 5 млн грн на місяць
- Максимальна винагорода вебмастера в вересні – 1,1 млн грн;
Дмитро Демидов, CMO “Сушія”, ділився на конференції досвідом, як трансформувати мережу в умовах обмеженого бюджету – потрібно виробити маркетингову стратегію, яка базується на 5 “P”:
● використовуємо Data-driven підхід і б’ємо точно в ціль
● знаємо ВСЕ про свою аудиторію
● вміємо знайти покупця для будь-якого товару
● промокодние і купання майданчики
● кешбек ресурси
● телеграм-канали
● Youtube
● контент (вітрини)
● програми лояльності
Олександр Бойко, Head of CPA Bank Online, виступив в панелі “фінанси” і поділився з аудиторією про те, як сегментувати клієнтів:
- сегментація за сумою позики та профілем клієнтаінтеграція з КБ і банками / МФО по автоскорінгу
- побудова автоматичної пріоритетності кредиторів по feedback від банків / МФО (ретро дані)
- виведення на фронт «підбору кредитора під профіль клієнта»
Всього на Admitad Expert 2019 виступили 9 доповідачів, а відвідали захід близько 500 осіб
More Stories
На Вінниччині запустили першу чергу найбільшого у світі біогазового комплекс
UPON
Business booming for giant cargo planes