Як вести власний бізнес та бути першим у своїй справі: відповідають експерти

У п’ятницю в Києві відбулася третя щорічна конференція, присвячена партнерському маркетингу Admitad Expert. Традиційно конференція була розділена на два потоки: e-commerce і фінанси. До вашої уваги представляємо тези з окремих доповідей. Олег Гороховський (MONOBank) навчив, як розв’язувати конфлікти з користувачами: «Якщо ціна врегулювання проблеми нижче вартості його (клієнта) залучення – потрібно вирішувати її на користь клієнта, не вникаючи в деталі». А ше співзасновник MONOBank розповів, як правильно мотивувати команду:

«1 $ тому, хто придумав

10 $ тому, хто зробив

100 $ тому, хто продав

1000 $ тому, хто зібрав команду»

Також рамках конференції співзасновник Monobank поділився цифрами – скільки інноваційний банк витрачає на CPA:

  • Потенціал ринку – 5 млн + клієнтів (користувачі “Приват24”)
  • Витрати на CPA – 5 млн грн на місяць
  • Максимальна винагорода вебмастера в вересні – 1,1 млн грн;

Дмитро Демидов, CMO “Сушія”, ділився на конференції досвідом, як трансформувати мережу в умовах обмеженого бюджету – потрібно виробити маркетингову стратегію, яка базується на 5 “P”:

● використовуємо Data-driven підхід і б’ємо точно в ціль
● знаємо ВСЕ про свою аудиторію
● вміємо знайти покупця для будь-якого товару

Андрій Бігун, Head of Digital “Цитрус”, поділився видами трафіку, які використовує “Цитрус”:

● промокодние і купання майданчики
● кешбек ресурси
● телеграм-канали
● Youtube
● контент (вітрини)
● програми лояльності

Олександр Бойко, Head of CPA Bank Online, виступив в панелі “фінанси” і поділився з аудиторією про те, як сегментувати клієнтів:

  • сегментація за сумою позики та профілем клієнтаінтеграція з КБ і банками / МФО по автоскорінгу
  • побудова автоматичної пріоритетності кредиторів по feedback від банків / МФО (ретро дані)
  • виведення на фронт «підбору кредитора під профіль клієнта»

Всього на Admitad Expert 2019 виступили 9 доповідачів, а відвідали захід близько 500 осіб